28.6.11

Rüyalardan Alıntılar

Uyanık haldeyken, hayatım boyunca gördüğüm rüyalardan aklımda kalan replikleri yazıyorum aşağı(evet hafızam bu tür detayları depoluyor ayrıca ilginç olanları uyanınca yazıyorum):

*-Beni sevdiğini biliyorum
+Nereden?
-"Seni seviyorum" demenden

*Bu hayatta senden daha çok korktuğum tek şey, bunu sana söylemekti

*[Fransız ihtilalinden 2 ay sonra Fransız askerlerine yakalanan İngiliz ben]-Ben İngiliz değilim!
+Hass.ktir lan!

*..ben sana bunları neden anlatıyorum ki? Biraz sonra uyanacağım zaten

*Will Smith ile avcı böreği ne alaka lan?

*Aşkım ne iyi oldu pentagon a girdiğimiz!

*Artiz ne arar la bazarda? Gelmez ki buraya hayırsız. Bayramdan bayrama anca

*Tek göğsüm yok ama hala seksi gibiyim

*Beni küçükken Migros yetiştirdi, ama düşürmüşler işte.

*Hitchcock iyi adamdır, severim ama benim evimde kalıyorsa donunu kargasını falan ortalarda bırakmasın

*-Sen benim babam mısın?
+Sen benim annemdin

*Komutanım spawn kill serbest mi?

*Sırtımda bıçak var, yaslanamıyorum, sana zahmet.

*-Oranın neyi meşhursa onu getirin
+Prince of Persia sı meşhur valla

*Babamı benimle bastım!

*-Sevgi nedir sence?
+Kucağıma oturuyorsun, kalk
...
-Peki şimdi soruyorum, sevgi nedir?
+Bilmiyorum. Ben sevmedim daha önce. Annem "çok küçükken kuşburnu seviyordun sen" der ama hayal meyal yani

*Gelecekleri varsa örümcek..!

Bu sefer farklı olsun istedim, bir sonraki yazım düzgün olacak, söz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorum yapabilirsin: