16.9.11

Haiku Denemeleri

Saygılıyız ama
Ama sadece iş,
"Görüşürüz" e geldiğinde

Yağmur yağmadıkça insan
Ne kuru bir sandalye arıyor
Ne daha ıslak birini

İki nokta arası
Sonsuz uzaklık
Diğer ucunda sen varsan

Yarın nedir ki?
Saniyeleri öldür,
Saatleri parçala.

Pamukta yaşıyor
Filizleneceğim diye,
Fasulye misali naz yapıyor.

Dünya büyük değil,
Sadece ucundan azıcık
Paçalarını kısaltmamız lazım

Hayat çok yakışıyor,
Şuh kahkahaya
Emin adımlara

Kendin gibi ol,
Ya da bana bak,
Orada ne görüyorsan.

Susmaksa hakikat
Sus hadi
Ruhun yokmuş gibi.

Hazır adını yazdım
Kırmızıyla da geçmişken
Kendiminkine el atmalı

Münasebetimiz hep senli benli,
Saygı yok aramızda,
Yoksa sığmıyor mu?

Hep kandırmaca zaten.
Ucundan alacağız dediler,
Pilava atacak kadar aldılar.

Dışarıdan öküz gibiyimdir ama,
İçimde Dingo'nun ahırı var,
Bütün hayvanları kullanabilirsin.

Zenci nedir ki,
Daha da yozlaşıp
"Afrikalı" diyebilecekken?

Anlam mı arıyorsun?
Bana bakma,
Harcadım ben hepsini.

Acı acı haykır
Öyle gerçekçi olsun ki
Öksürt beni.

Senin ilacın benim,
Haftada beş gün
İkişer ölçek

(17 hece kuralına uymadım, haklısınız)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorum yapabilirsin: