15.10.11

Alarm

Aradığın şey burada yoktur.

Burada yalnızca sen ve ben varız. Dışarıya bak. Dışarıda soğuk bir rüzgar, rüzgarın yaladığı bir dünya ve yüzlerde donuk birer acelecilik var.

Burada yalnızca sen, ve ben varız.

Uzaklardaki bir gemi belki, belki de bir böcek. Gözlerin göremediği için ufkun devamını, orada senin hayal gücün var.

Aradığın şey sevdiğinse evlat, burada ayrılığın soğukluğu var sadece. Ama korkma, bize sevdiğinden daha yakın bir de ölüm var ve ölümün nefesi ayrılığı çatlatır iğrenç soğuğuyla.

Burada, ayaklarının hemen altında insanlığın doğduğu, ilk günahın işlendiği yüce dünyanın küçücük bir parçası var.

Cesaretinden başla aramaya, eğer yerindeyse cesaretin her ne olursa olsun aradığın şey, aramaktan vazgeçme sakın. Eğer yoksa cesaretin olması gerektiği yerde, o önce onu toplayacak birini aramakla başla işe.

Burada yalnızca sen ve ben varız.

Aramayı bırak. Yüzünde sahte bir yorgun savaşçı ifadesiyle otur bir köşeye ve ezdiğin çimenlerin kokusunu çek ciğerlerine. Dua et. Dua et ki doğa ana senin bu acınası durumuna ve sahte gülüşüne aşık olsun da emeğini beklemeden seni doyursun.

Kaçmayı düşüneyim deme sakın. Ama eğer bir kere bile aklından geçirdiysen bunu, 'yanlış mı yapıyorum?' diye duraksayıp arkana bakmadan bacaklarının el verdiği hızla koş. Soru sormak acıtır, tıpkı aşk gibi, ve sen de acıyan canınla çok fazla uzaklaşamayacağını biliyorsun kaçtığın her neyse.

Aradığın şey burada yoktur evlat. Burada yalnız sen varsın. Artık aç gözlerini, yoksa okuluna geç kalacaksın.

2 yorum:

  1. Biraz Fight Club ukalalığı var sanki cümlelerinde... Çok başarılı olmuş, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ukalalık? tamamen kafamdaki tiyatroyu metinleştirdim, ve teşekkür ederim, çok sevmene sevindim :)

      Sil

Buradan yorum yapabilirsin: