5.8.12

Sahipli Haikular


Bir hayatım var iken
Bir başkası yoksa
Elde hepsinin yarısı

Biz zamana kilitli
Rüyaların okşadığı
Kutsanmış iki süvari

Gözlerim en çok
Kendi yüzümde
Senin gözlerinden

Anlam kazandırmak
Bir yeni harf eklemeye
İki fani el yetersiz kalıyor

Boşlukta asılı kollarım
Sadakatse eğer mesele
Bir bel boşluğu var ise

Anlamsız gülüşüm
Senin anlamlı gülüşüne
Değince anlamlanıyor

Bir sen vardın
Bir de ben
Yalnızlık kapı dışarı

Kemiklerimi titreten
Sen ve sana olan
Ritmik kalp atışlarım

Bir gün beni bırakırsan
İşte o gün beni
Sakın bırakma

Söyleyeceklerim
Sırayla liste halinde
Seni seviyordum özetle

Milyon cümlelik saltanatım
Salt ben aşkına köleyken
Zırhlarını şevkle parlatır

1 yorum:

  1. Bir gün beni bırakırsan
    İşte o gün beni
    Sakın bırakma
    çook iyiymiş kullanmak gerek bunu.

    YanıtlaSil

Buradan yorum yapabilirsin: